Reklamacje
Reklamacje:
Jeśli zakupiony towar został uszkodzony w trakcie transportu, ma wady fabryczne, reklamacje są rozpatrywane indywidulanie.
Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:
-
pisemnie na adres: Gospodarstwo Szkółkarskie zGarden Tomasz Zieliński Zasów 82, 39-209 Zasów
-
w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@zgarden.pl; - preferowana forma skladania reklamacji
Reklamacje materiału roślinnego
1. Reklamacje ilościowe i jakościowe dostarczonego materiału roślinnego przyjmujemy w terminie do 2 dni od daty otrzymania przesyłki przez Kupującego.
2. Sklep zastrzega sobie prawo do odpowiedzi drogą pisemną lub za pośrednictwem poczty elektronicznej w terminie do 14 dni.
3. Sprzedawca dostarcza Kupującemu towar wysokiej jakości, wolny od wad. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niewłaściwy wzrost i rozwój roślin, który jest wynikiem uszkodzeń mechanicznych, termicznych, chemicznych i wszystkich innych spowodowanych działaniem bądź zaniechaniem użytkownika lub działaniem siły zewnętrznej, w tym czynnikami atmosferycznymi; lub też są wynikiem zaniechania właściwej pielęgnacji roślin przez Kupującego (np. brak systematycznego podlewania).
4. Sprzedawca nie ma obowiązku przeszkolenia Kupującego w zakresie właściwej pielęgnacji zakupionych Towarów (np. jak często należy podlewać roślinę). Kupujący zobowiązany jest uczynić to na własną rękę, koszt i ryzyko.
5.Sklep nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.